Saturday, January 31

-:: Kesibukan itu kembali lagi ::-

Assalamualaikum sahabat-sahabat fillah...

Saya ingin memohon maaf buat masa ni kerana dalam masa 3 minggu akan datang mulai dari esok, Ahad, 1 Februari...saya tak dapat menghantar apa2 entri memandangkan department "Emergency & Surgery" menanti kedatangan saya. Hospital akan menjadi tempat tinggal saya selama 2 minggu dan seminggu selepas itu, saya akan dihantar ke hospital lain selain dari hospital universiti.

Selamat tinggal katil...
Selamat tinggal makanan yang enak...
Selamat tinggal tidur yang nyenyak...
Selamat tinggal kesenangan sementara...
Selamat tinggal semuanya....

Selamat datang "patient-patient" yang tak tentu waktu..
Selamat datang jarum-jarum jahit yang akan singgah di jari ini...
Selamat datang al-quran peneman oncall..
Selamat datang solat sebagai waktu istirehat...
Selamat datang tidur yang hanya 3 jam satu hari...

Semoga ALLAH memberi kekuatan dalam segala ibadah kepadaNYA ini
Sahabat-sahabat doakan saya...

Wallahu`alam.

No comments:

Post a Comment